background

25 May 2012

25 Mei 2010 dan 2012

25 mei 2010

Esok
boleh kah aku?
mampu kah aku?
sapa nak tolong kalau aku susah?
sapa nak tolong kalau aku sakit?

Ya Allah.. kenapa aku?
persoalan yang tak berhenti diminda..
ketika itu akal pun tak boleh nak menjawab..
hanya nafsu..tangisan..

aku lupa ini ujian untuk ku..
aku marah dengan takdir yang berlaku..

25 mei 2012

Esok
hari esok akan lebih indah
hari esok untuk aku menjadikan aku yang lebih baik
aku menuju jalan yang ingin ku tuju
yang telah lama aku tinggalkan

baru aku sedar
ada hikmahnya disebaliknya..
Dia keluarkan aku dari keperitan hidupku
memberi peluang untuk aku perbaiki diri ku sendiri
Dia ingin aku kembali kejalanNya
Dia ingin aku bergantung padaNya

Ya Allah..kau bantulah aku
aku serahkan segala urusan ku di dunia ini kepada mu Ya Allah
aku bersyukur dengan apa jua yang kau berikan pada aku pada hari ini



No comments: